Kako organizirati planinarski izlet?

Jedna od osnovnih aktivnosti u planinarstvu su planinarski izleti. Bez atraktivnih ciljeva (vrhova, planinarskih domova i kuća, slapova, stijena itd. nama ni kvalitetnih izleta. Ali, kad se odabere dobar cilj, treba napraviti i dobru organizaciju izleta. Da bi se na izlet privuklo što više planinara (odnosno odgovarajući broj koji dopuštaju smještajni i prijevozni kapaciteti potrebno je napraviti i dobru promidžbu izleta.

 

Dobra promidžba uključuje niz aktivnosti od kojih je većina kako slijedi:

  1. Napraviti na vrijeme dobar i atraktivan plan izleta (godišnji, kvartalni, mjesečni) i tog se plana striktno držati. Iznimke mogu biti loše vrijeme, tehnički problemi s prijevoznim sredstvom i neka druga viša sila.
  2. Izlet na vrijeme najaviti na sastancima društva i u javnosti. Na vrijeme, znači najmanje 2 mjeseca unaprijed, ako se radi o višednevnim, udaljenijim izletima, a mjesec dana ako se radi o jednodnevnom izletu sa zajedničkim prijevozom.
  3. Izraditi kvalitetan letak koji detaljno opisuje izlet, odnosno sve ono što budućeg izletnika može zanimati (naziv cilja, datum, cijena, rokovi, potrebna oprema, posebne napomene i dr.). Taj letak treba biti u formatu A4 vidljivo istaknut na oglasnom ormariću u društvu i na vanjskim oglasnim ormarićima –primjer letka dat je u prilogu .
  4. Organizator (vodič) izleta treba animirati planinare i u osobnim kontaktima i to prvo članove svog matičnog planinarskog društva, a potom i članove drugih društava, a po potrebi letak postaviti na njihove oglasne ormariće.
  5. Organizator izleta (vodič) treba izlet najaviti po mogućnosti i na web stranici HPD Željezničar, na Facebooku, Twitteru itd.
  6. Informacije o pojedinom izletu organizator treba na vrijeme dati i osobi u društvu koja je zadužena za suradnju s medijima koja će ih dalje proslijediti.
  7. U svim ovim aktivnostima treba se držati rokova, jer tako pokazujemo vjerodostojnost i ozbiljnost.

 

Izvješće s izleta

Odgovori

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.